🕐the global statics of the world🕐

">

28 jun 2020

De ultieme waarheid ongeacht of geloof of ongeloof hier invloed op heeft eind onderzoek

Pff wat er dus bij komt is dat nu die patient volgens mij hier bij de sop in de tuin zit maar goed heeft verder geen waarde meer als de totaaltijd waar het omging binnen 24 uur beperkt was zij ontweek hem terwijl ik aanging het intereseert mij niet welke bedoeling zij ermee had die heeft geen waarde dus erop terug komen heeft geen waarde als het buiten de 24 uur viel ik heb verder met inbraak in verleidingsspelletjes die ook al afgesloten zijn niks te maken dat heeft geen waarde voor mij wanneer ze geneukt wil worden (venus) heb ik daar geen problemen mee maar ze heeft al verloren dus tja gaat niet lang duren voor ik er wel problemen mee heb door de lelijkheid op het vlak in uiterlijk en voor de rest is voor mij toch er geen waarde in die sex het zou mn pijn stillen maar om dat in waarde boven hulp bij zelfdoding te zetten is zelfs iets wat in verstand zonder gevoel al logisch moet dat dit nergens moreel ethisch verantwoord is omdat het oorzaak is van de kernproblematiek erin is geen oplossing wanneer er conseptie in blijft bestaan  dus tja nog steeds ga ik niet beweren dat ik een lekker wijf niet zou neuken maar denken dat sex slechts als medicatie voor de ziel leven waarde geeft om verder te willen leven slechts omdat het de ondraagbaarheid beperkt en pijn stilt is te achterlijk voor woorden wanneer je in leven de sex erin als medicatie overhoudt om de ondraagbaarheid iets te mediceren door machtmisbruik erin van duisternis is het juist de conseptie erin wat in evolutie in menselijk dna behoort te verdwijnen omdat het oorzaak niet oplossing in de problematiek erin is 

amen amen amen 

dus verleiding van die heks die dit in stand houdt is de hoogste waarheid erin en voor de overziel overduidelijk (u misbruikt sex om leed in stand te houden de oplossing erin zal zijn niks anders als dit u heeft conseptie recht verspilt en het zaad is definitief verwijderd aum) fuck iedereen dit is de hoogste waarheid in u kennis 
En geen politieke partij of vervanger die een ggz in distractie voor ogen heeft is en blijft belachelijk omdat er geen andere bezielde alters bestaan helaas enkel de imanente core alter uitwaards is hiertoe bevoegd helaas 

 
Dus de tzaddik sluit af
Visnu bevestigt het op het einde van deZe freestyle overduidelijk in haar woede gekrijs richting verina wild hoort u het duidelijk zij was para quit in parakeet daar 











Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten