🕐the global statics of the world🕐

">

30 jun 2020

Ok dan deze na november

Ik snap de stelling van adonah gister nu beter toen ze zei dat ik moest nadenken wat ik na wil wanneer mn r.m. Afloopt omdat ik hier niet kan verblijven heb er nog over nagedacht en het antwoord van de track die eigenlijk vorige november in had moeten gaan is dan ook meer mn uitgangspunt wat ik na november aldus op 37 jaar en 6 maanden (15-11-2020) dan wil is van de 6000000 ways to die choose one waar degene die mij geboden had moeten worden in een levenseindemiddel met een spierelixer die mij misgunt wordt in valse beloftes dan maar de 5999999 andere manieren die mogelijke optie zijn klaar hebben staan als ik hier de deur uit loop.
Een brandende vuurzee om je heen waar je stikt door koolmonoxide 1 van de neerstortende vliegtuigen om je heen ofzo of door een tankgranaat geraakt worden ofzo etc in de stelling hoeveel je van de 13 maanden winst kan hebben in de zee van mogelijkheden  in de totale chaos die in november dan ook wel mogelijk moeten kunnen zijn tja dat is wat ik dan in november voor ogen heb nu zon beetje daarom is dan deze die vorig jaar al in had moeten gaan redelijke uitkomst 

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten