🕐the global statics of the world🕐

">

26 jun 2020

De waardetelling de eerste dag na het blikje cola al pff lama weer






Dus in de wederzijdsheid maakt dat in natuurlijke orde vizie de waarde van alle mannen vrouwen en kinderen in menselijke orde nu ligt op €49 eurocent dat is daadwerkelijk de waarde die alle liefde in mensheid heeft na die ervaring gister met willen en eerlijk is eerlijk ikzelf val er ook onder het enige wat ik er weer in meerwaarde in heb is dat ik in ieder geval het hele flesje cola ben amen amen amen (“je snapt hem”)

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten