🕐the global statics of the world🕐

">

13 mei 2020

Obamagate

Belangrijk is het deze ff te luisteren obamagate is een flyn die denkt met meineed weg te komen die geparalelliseert met een adonai is die חוחי zijn geboden misbruikt die uit de tora komen waar het systeem op gebasseert is in corruptie 37 is de terugkomst van satan die in de laatste maanden ongeveer in de baarmoeder al waar te nemen was de volgende 13 jaar hebben mensen geen iedee van hoe erg dit in corruptie gaat worden als dit doorgaat voor mensen FCC§47§§15.615d in het yehova misbruikschandaal waar lasten gedeeld gaan worden voor de 13 in slangedrager opichius en de 13 in de ggz behandeling waar ik van 9 kinderen in het 14e jaar over ging naar 21 kinderen die ik verloor maar de ggz nog steeds zoiets heeft van we willen geen buitenlandse interferrence je hebt al wel idemnificaties van 30 miljoen van een fcc en federal reserve maar wij willen dat je toch met dwangbehandeling met een paar eurotjes per dag beschermt gaat wonen in de hoop dat je naar een levenseinde kliniek kan zodat je tussendoor nog meer kinderen kan blijven offeren succes met het pogen van herstel in vertrouwen van psychologische hulp reclaimed voices dit neem ik elke dag in kennis FCC 47§15.615d met mij mee hoe schat u de komende 13 jaar waar het g5 in dolle stier gaat zijn 

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten