🕐the global statics of the world🕐

">

13 mei 2020

Fcc:47§15.615d W.C.39a-911am

Dus eigenlijk is het vrij simpel waar we nu zijn is waar de oneindigheid van mens gaat liggen om daar verandering in te brengen zou 13 jaar gaan kosten aangezien we nu toch al in de 7e loop zitten waar dus nu de loop van wat sins mn 25e achter mn rug ligt in dus vrijheid en voldoening etc achter mij ligt die in globalisatie mensheid toch in de toekomst in oneindigheid zal ondergaan waar enkel  1 manier in is dit te veranderen en die zijt de 13 jaar die mensheid hier toch al aan vast zit te overleven om uiteindelijk bij uranus in de 8 uit te komen op 49 die ik echt niet van plan ben nog te gaan verder leven in deze genadeloze staat kanker maar op ik hoef hierin niet aan mensheids belang te denken ik zag toch al niks in de oneindigheid in menselijke orde dat zijt mijn probleem niet meer ik behoor tot natuurlijke orde dat mensheid zich hierin gewerkt heeft is niet mijn probleem ik ben hun niks verschuldigd noch ben ik van plan iets voor ze te betekenen hun wouden altijd dat ik aan mijn zelf dacht das dus ook wat ik nu doe hun problematiek is niet de mijne dit krijg je simpelweg van corruptie dus tja hopelijk kunnen ze zichzelf eruit redden door fatsoenlijk gedrag te hebben het netjes te waarderen en er geen gebrek in redenering in te hebben 

IMG_0866.jpeg

IMG_0867.jpeg

IMG_1168.jpeg



IMG_1260.jpeg











Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten