🕐the global statics of the world🕐

">

13 mei 2020

De loop van saturnus law 49

Hoe dan ook de toekomst was al geschreven daarom is inderdaad de stop contact van rutte het beste om de stekker eruit te halen aangezien in de macht der wortel alceone 0 is het eerste jaar maan 1x1 het tweede jaar mercurius tot 4 (2x2) het derde jaar venus tot 9 (3x3) het vierde jaar sol tot 16 (4x4) het vijfde jaar mars tot 25 (5x5) het zesde jaar jupiter(6x6) tot 36 en het zevende jaar saturnus zou tot 49 duren (7x7) dus wanneer canibus al rapte law 49 is the loop hole i used to escape kan je nagaan dat in de 13 jaar (12 jaar en 364 dagen en 59 min en 59 seconden) die ik er nog in zou moeten investeren waar ik in 13 jaar ggz behandeling 9 kinderen ben kwijtgeraakt om in het 14e jaar naar 21 kinderen over te gaan die ik verloren ben in de loop van de 13 jaar die saturnus aldus satan zou moeten duren echt geen energie ga in vesteren fuck die corruptie van deze kanker nederlanders reclaimed voices zei al dit is meer dan een serie krantenartikelen dus dit is waar vertrouwen defenitief onherstelbaar is en ik echt niet een loop van 13 jaar verder ga uitzitten kanker op met die genadeloze kanker alters!!!!!!! De cyclus van satan aldus chaos begint pas echt zaterdag 16-5-2020AD  moge ieder voorbereid zijn te gaan ervaren wat mij altijd aangedaan werdt want ik ga hier niks meer investeren ik ben het met rutte eens stopcontact stekker eruit!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten