🕐the global statics of the world🕐

">

26 feb 2019

Wanneer ik smeekte om genade kreeg ik genadeloosheid

Ik smeekte om genade bekeuringen kreeg ik ik deed beroep op euthanasie de liefde van een gedoogbeleid waar ducktape en plastic tasjes toegestaan zouden zijn ontving ik enkel terug ik krijste voor genade maar harteloosheid ontving ik daarom is mijn wens dat ieder ditzelfde krijgt zal krijgen en nooit ergens meer Mn vertrouwen zal ontvangen waarom is genade teveel gevraagd God waarom is het leedvermaak wat de mens van Mn leed blijft ondergaan wat ik in Mn geloofsovertuiging enkel met de dag sterker blijf voelen en waarom is mij dan geen snelle pijnloze dood gegunt ik weet nu dat het enkel haat zal blijven wat groeit en u bood mij geen enkele weg welke ik ook allemaal heb gepoogd een bekentenis een opbiechting een overgave of poging in onderhandeling tot loslaten niks hielp helpt of zal helpen waar ik slechts nog tot satan kan bidden omdat u mij in de steek liet en bleef laten wat verwacht een schepper dan van een mentaal zwak iemand die hier nooit om gevraagd of mee toegestemd heeft en wat maakt elk wezen die tot de bewuste vormen beschouwd zou horen te vormen zo duister dat ze een ziel blijven martelen wat maakt een wezen zo duister dat het poogd te drijven tot zelfmoord en zelfs het smeken dat de ziel doet voor overgave en berijdheid tot slachtoffer van moord nog buiten haalbaarheid blijft ik hoop dat u net zo in hel wegrot als de mensen die mij martelen en de alters die in ze huizen en ervan genieten of het een spel is ik hoop dat jij en de rest van alles waar ik in geloofde net zo weg kwijnt en leid voor alles waar ik voor gestaan heb en waar enkel verontwaardiging van is overgebleven ik hoop dat de gehele creatie slechts in verderf wegkwijnt want het enige wat ik ontvang is leugens misleiding harteloosheid en… daarom vind ik ieder die tot bewuste levensvormen behoort … en ja ik haat en veracht Mn zelf dat het dit allemaal toestond daarom wil ik naar overleiden daar ook niks meer mee te maken hebben juist omdat ik door Mn kwetsbaarheid daar altijd de zwakke schakel in vormde en het mij weigerde bij te staan het enige wat ik had van waarde was ik allang kwijt en waar ik mij enkel nog beter door voel is als ik… daarom haat ik slechts nog hier is was en zijt geen zelf nog eigenwaarde meer er zijn enkel leugens ik haat liefde ik haat zelf en ik haat alles waar ik ooit in geloofd heb moge deze woorden het zijn wat er over is van iets waar ik nooit in had moeten geloven en dat zijt… juist gefeliciteerd met jullie veruinering voor de zoveelste keer moge ieder die mij wou kapot maken bij deze weten dat het ze ver terug al gelukt was ik haat alles en ieder en hoop dat ieder hetzelfde ondergaat deze creatie was waardeloos en ik heb spijt dat ik ooit geloofde in het goede want het is enkel vernedering verruinering verlooching uitbuiting en verontwaardiging wat ik levenslang ondervonden heb en u deed niks en liet dit toe zonder dat ik kans op genade had gij was net zo erg als datgene wat u voortbracht
Deze boodschap is de volledige waarheid die wel al in Mn gehele leven in Mn hart gevoeld werd genees mij er maar van want ik kan het niet wanneer het kwaad heerst hier ik ondervind alleen overmacht en genadeloosheid


Verstuurd vanaf mijn iPad


Verstuurd vanaf mijn iPad

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten