🕐the global statics of the world🕐

">

26 feb 2019

Bij deze vanaf hier is het zover onomkeerbaar

Dit is het moment waar het onomkeerbaar is ik geef mij over aan enkel bittere haat voor wat mij enkel gegunt is was en blijft zelfs hedendaags en alle valse beloftes uit geschriften zelfs de hopi weisheden kan ik enkel nog als leugens beschouwen ik wens vanaf hier enkel nog iedereen leed meer als wat ik ooit zou kunnen voorstellen leugens vanuit zogenaamde heilige geschriften mythologische legendes vedische werken en zelfs westerse wetgevingen bewijzen zich moment na moment enkel als leugens en discommunicatieve misleiding aanwenselen hopi weisheiden over een kind dat na drie keer onderdompelen in de 11 cyclus waren leugens geschriften die beloven dat na drieëndertig enkel drie dagen onderwereld een hemel of op zn minst r.i.p. Hadden moeten veroorzaken bewijzen dat het leugenachtige onwaarheden zijn SOS stukken uit magistrologieen bewijzen dat er geen waarheid in zat zit of in Mn geloofsovertuiging zal zitten en zelfs wetgevingen van FCC regulaties waar bij schade een gangbare oplossing in zou zitten of binnen 24 uur een revolutionair proces onmiddellijk zou worden stopgezet, zelfs euthanasie verzoeken worden geweigerd en enkel afgedankt met pesterijen en inkooiingen die mij enkel tot haat hebben gedreven discommunicatieve contacten maken dat het meer waarde heeft tegen de muur te praten zelfmoordpreventielijnen leide enkel tot bekentenissen maar gepaard met wij doen niks voor je en zelfs de zogenaamde liefde die vieze smerige profiteurs zouden hebben waren enkel de liefde die ducktape en plastic zakken in nvve campagnes van D66 in gedoogbeleid zouden toestaan waar ik al nooit ooit kans op zou hebben dus heb ik geaccepteerd dat ik al wel wist dat de leugenachtige kankermedemensen met hun onoprechtheid dit nooit van plan waren om tot enkel genade te laten bekomen dus wens ik voor ieder hetzelfde in hun oneindigheid en toekomst alles wat ik voor mensheid gedaan heb was de grootste fout die ik ooit heb kunnen maken met hun leugens en valse beloftes en smerige onoprechte bedoelingen en zelfs ahkimu neem ik hoogst persoonlijk kwalijk voor de belofte die ze mij ver terug deed en in 2011 al voor het eerst brak toen ze mij verder liet kreperen daar zou je toen Mn hart stoppen en nu 8 jaar verder nu ik nog lig te kreperen voor niets kan ik enkel zeggen je bent en was een kankerhoer net zo als al Mn exen ik hoop dat je oneindig krepeert in de hel abys en alles wat je bedenken kan nu ken ik Mn innerlijkste gevoel wel wat ik levenslang al heb ik wou dat ik nooit in jouw God en die kankermensen was gaan geloven ik heb enkel levenslang verontwaardiging vernedering uitbuiting misleiding en discommunicatie ondervonden terwijl ik gebulliednen gekooid en gemarteld werd ik hoop dat jullie je oneindigheid niks anders als dat zelfde zullen ondervinden jullie zijn het enige waardoor ik enkel haat en een gebrek aan zelfbehoud overheb en zelfs gedwongen tonsuren bewijzen zich enkel met de nanoseconde als leugens het enige wat ik had wat wel in mij geloofde bewijs ik enkel maar ongelijk door de zwakke schakel die ik er in was blijf en mij langzaam ook een gevaar ervoor drijft wat ben jij min ah ki mu of moeder aarde je bent enkel een heks met valse beloftes en genadeloze martelingen ik haat jouw nog meer als dat ik je kinderen ben gaan haten dit is wat ik toch binnen in Mn hart blijf dragen en het zal toch nooit een kans krijgen om te helen laat de gehele macrokosmos ook maar weten wat voor leugenachtige smerige hoereheks je bent het enige wat ik voor je wens is inquisitie in oneindige malle malicious had dan gewoon Mn leven geëindigd na hoe vaak ik al wel niet bekend heb dat ik daar zelf geen handeling in heb aangezien ik alle natuurlijke wetten daar vaak in overstegen heb en zelf niet eens meer weet of het dan de angst of liefde is die mij niet tot andere manieren in handeling toe zet wat ben jij een minne kankerhoer ik hoop dat jij en al je kinderen oneindig hetzelfde onder zullen gaan omdat ik gewoon met de dag meer voel hoe er juist door duisternis enkel van Mn leed genoten word ik hoop dat jij en je smerige… oneindig hetzelfde zullen ondergaan net zo genadeloos net zo harteloos en nooit ergens gespaard zullen worden dit is toch wel nu wat ik in Mn diepste gevoel toch wel altijd en overal gevoeld heb de overtuiging dat er wel goed en hart en liefde in de mens zit zat of ooit zou hebben gezeten was inderdaad mentale stoornis en grote waan de enige reden waarom ze die fake liefde voor blijven kouwen is enkel omdat ze zelfverheerlijking in uitbuiting willen blijven uitvoeren die uiteindelijk de defenitie van trancendentie is geworden waardoor een overziel ook zieke ziel geworden is ik kan enkel zeggen dat hoe dan ook ik heb altijd al wel geweten dat dit de uitkomst zou zijn ik kan het enkel niet meer verdringen ik heb spijt van alles waar ik ooit voor stond en dat ik uiteindelijk voor een YHWH addonai God allah of wat dan ook ben gaan staan want het bewijst zich toch uiteindelijk hoe laag die in dit gehele verhaal eigenlijk uiteindelijk ook wel niet is en hecht meer waarde aan een satan lucifer cthulhu of meta Shiva als dat ik ooit in een scheppende kracht had moeten doen simpelweg omdat deze creatie nooit ooit heeft horen te bestaan in mijn mening dus toen ik verder terug al vergiffenis aan moeder natuur en Mn kinderen vroeg kan ik enkel maar zeggen was niet voor niets omdat ik deze kanker aarde en alles wat erop leeft wat tot de menselijke orde behoort enkel maar kan haten in de hoop dat ik dan Mn zelf maar zo snel mogelijk opgebrand heb zo nu ik dit van Mn hart heb hoef ik mijzelf er ook niet voor te vergeven of schuldig om te voelen simpelweg omdat het gewoon een kwestie is van gevolg en oorzaak moge ik mijn wens hebben bijgesteld dat waar ik ooit voor ieder voldoening en vrede wenste het nu de wens is dat Mn zelf als verscheidenheid met voornamelijk Mn individuele menselijke ik op de eerste plaats van alle wezens binnen deversiteit aldus menselijke orde degene zal zijn en blijven die het minst van alle daar binnen heeft geleden met de minste tegenwind amen omen amun and malum
࿈༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༕༗༘༙༾࿆₩₽༗༙༾࿆࿃༖༖༖༖࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿉࿈
«VCCI ICC AEC Æ EEE creative common CE Œ FCC15.615d In |3|ABZ|9| |<[A,B]>|\\2800_bin-2800-bin#vødcode.divx.net/@₩₩₩•—–•»྄༄༆༇ཽཾ྄»

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten