🕐the global statics of the world🕐

">

26 feb 2019

Daarom is ook één van Mn laatste wilsverklaringen:

Dat alles wat ik heb gecreerd en heb gemaakt met Mn individuele zelf tot stof vergaat omdat ik geen mens meer iets van die kennis gun en ze enkel wantrouw en nooit ergens iets van al Mn kennis heb gegunt daarom wens ik als er wel stiekem van die kennis werd gestolen of er voor eigenbelangen stiekem iets mee werd gedaan dat het enkel in verderf verder manifesteerd in het bestaan juist omdat de trancendentie iets is wat ik ben gaan haten en dat is omdat de oorzaak ligt bij de pesterijen en inkooiingen die ze altijd tegen mij plaatsten daarom gun ik geen mens meer wat ik altijd eerder wou delen omdat het onrecht wat ieder vond wat acceptabel was die mijn wonden toch niet meer kan helen ik gun ieder het slechts zo in leven te worden opgejaagd met verkrachting en pesterijen tegen vrije wil zonder genade of de mogelijkheid te kunnen veranderen wat door onmacht altijd in een uitkomst van leed weer word ingedeeld ik haat leven omdat leven onleefbaar word gemaakt door de deversiteit waar ik enkel nog ben overgebleven in verbitterdheid en de diepste haat ik haat haat haat haat haat ieder waar ik ooit in geloofde en mij van Mn zelf en kans op voldoening ook ver terug al beroofde al geloof ik eigenlijk al niet meer dat ik er ergens wel kans op had omdat de waan het moet zijn geweest dat het er wel in zat laat alle medemensen aub branden in abys en hel want ik realiseer heb geaccepteerd en daarom is wat toch voor altijd mist Mn ware zelf laat mij niet in de steek moeder natuur zoals die kanker moeder aarde dat deed stop Mn hart en laat mij bevrijd zijn van de mens of igigi die enkel geniet van Mn leed "22-12-2018/locatie Albert Heijn de dag die ik nooit ooit ergens meer kan of zal vergeten en hoop dat het overal in de oneindigheid door alles van natuurlijke orde altijd zal worden geweten ik krepeer en leid en iedereen laat het niet enkel toe het genot ervan dat versnipperd en … is toch de allerergste leed die ik ooit heb gevoeld aaaahaaaaahaaaaahaaaaaahaaaaaahaaaaahaaaaah
Wat ben jij min wat ben jij min !!!!!

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten