🕐the global statics of the world🕐

">

5 jul 2016

memories

wat heel belangrijk is in de herrinneringen die teruggekomen zijn tot mij is bepaalde kennis uit mn psychose die ik nu geheel bevat begrijp en dus in mn bewustzijn geprogameert heb vooral met betrekking tot veel formules die ik toen geschreven heb dit alles had betrekking tot thermodynamicA en quantum mechanics met bewoordingen als algorithms en eigenvaleus of the eigenfactor wat slechts uitkomst of antwoord betekend of equations wat de variabelen van een specifieke meting betekend voor de rest is het belangrijk dat men snapt dat de wet van entropie binnen thermodynamica slechts voor lagere levels van wezens geld omdat de wet van négenuentropy boven de wet van entropie staat dit is de wet van zelfbehoud die nooit geld voor een apart systeem maar kijkt naar multiversele systemen als een geheel en stelt dat er nooit iets verspilt word waar dan ook in de kosmos en zelfs vaak de tegenovergestelde uitkomst heeft van de wet van entropie  (alles stroomt niet vanuit orde naar chaos maar alles begint vanuit chaos en geleid naar harmonie)

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten