🕐the global statics of the world🕐

">

5 jul 2016

een familielid vroeg mij eerdaags of ik het verschil wist tussen het lings en het rechtshandige pad en ik verklaarde aan hem dat ik dat zeker wel wist maar ik bijde als uitgangspunt voor een beschrijving van mijn pad zag dat komt omdat hetrechtshandige pad het religieuze pad is en het linkerhand pad het luciferian pad is ofterwijl het pad van de zoektocht voor kennis voor het bemachtigen van een ziels werkelijkheid met vizie gericht op ik als god of ik als schepper mijn familielid is een volger van het linkerhandpad omdat ik veel angst in hem zag voor ht revcjhterhandpad terwijl ik juist iedereen zou willen adviseren te luisteren naar de gevaren van het linkerhand pad omdat het volgen van een linkerhand pad alleen een goede uitkomst heeft als die volledig ondersteunt door de ziel is en dus als fundament gelijkheid en eenheid heeft oomdat het linkerhsnd pad gericht is op occultisme of geheime kennis en wanneer dit niet ondersteunt door de xiel word altijd uitkomt op hoe meer geheime kennis opgedaan word hoe superieurder de beoefenaar xich voelt en uiteindelijk hoe zwaarder hij doorslaat als titaan de mongolische kahn ondervond dit de griekse karel ondervond dit de romeinse cesar ondervond dit de duitse hitler ondervond dit en alle grote veroveraars ondervonden dit geheime kennis is heel gevaarlijk dat is wat altijd kennis vanuit het rechterhandpad  wat word gegeven aan een beoefenaar dus voor iedeereen die zich met occulisme of gnostische kennis bezig houd adviseer ik altijd dat hij zich moet laten begelijden boor zijn hart en nooit uitgaan van zijn verstand zijn verstand zal zijn ondergang 100% zeker zijn 

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten