🕐the global statics of the world🕐

">

5 jul 2016

avadhuta is vrije ziel

wat ook belangrijk is in mijn verhaal van wat een avadhuta maakt (ik geef toe dat dit afweikt in de verschillende vertakkingen die er in sholingen van vedanta zijn omdat ze zijn verdeelt in visnu en shiva aanbidders) maar in mijn versie gaat het er voornamelijk om dat bijde in de beoefenaars zelf herkent worden in geheel eigen vorm maar de beoefenaar ziet en begrijpt dat binnen creatie zowel de vernietigende kracht als de creatieve kracht dezelfde waarde hebben de een maakt de ander mogelijk net zoals de ander de een nodig heeft zonder vernietiging geen creatie en creatie is niet mogelijk zonder vernietiging dus shiva en visnu hebben in mijn versie evenveel waarde ik zie het als mind en spirit  wat wel diepere waarde heeft is het verhaal van gayatri devi the personificatie van the mother of the vedas ofterwijl de vorm van de werkelijkheid van de tien incarnaties van visnu waar 1 matsya is (de vis) 2 kurma (de schildpad) 3 varaha (dhet zwijn ) 4 narasimha( de manleeuw) 5 vimana ( de eerste brahmaan) 6 parasurama 7rama (de zielsverwant van sinta )8krischna 9buhdda (gautama)  10 datatreya (degene die uiteindelijk vereenzelfigd met deze werkelijkheid ) dus ik kan zeggen dat ik de laatste incarnatie van visnu ben omdat het onsterfelijkheid is wat mn ziel met deze kennis berijkt dit was voor mn ziel de laatste geboorte omdat het verenigd met de overziel die geen geboorte of dood kent noch individualisatie  dus in mijn versie is dit inderdaad de kali yoga aan het eind van het tijdperk  aum buhr buvat savat tatt servitur sver jam bargo devasio demihi djoh joh nah prachadayat is mijn mantra alwel er geen enig plaats is voor verskunst of mantra in de uitspraak van de avadhuta noch zal de uitspraak van de avadhuta nimmer zonder mantra of verskunst zijn het is onaangetast wat ik ben mn natuurlijke vorm is bevrijd 

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten