🕐the global statics of the world🕐

">

10 aug 2019

Maar goed dat dat ook duidelijk is in deze situatie.

Maar goed dat dat ook duidelijk is in deze situatie.
Dat ik echt wel liever op straat zwerf vrij als dat ik hier in een kooi geforceerd in angst moet leven het interesseert mij niet als anderen dat niet begrijpen noch als het de mentale aandoening van anderen zou aantasten als ik maatschappelijk ten onder ga als ggnet hier daadwerkelijk achter zou zitten waardoor ik mn woning ben kwijtgeraakt is dat hun probleem niet de mijne ik haat hun en de mensen die de oorzaak zijn dat het al 15 jaar lang deze kanker ellende in mijn leven door hun is dus laten we daar heel duidelijk in zijn het leven met een instantie die enkel zich in mijn leven dringt zonder dat ik daar vrije wil of keuze in heb is al een ondraagbaar leven die te waardeloos voor woorden is wanneer zij dat niet begrijpen zijn hun verplicht mijn leven te eindigen en zijn ze moordenaars juist omdat zelfs als ik zelfmoord had gepleegd hun nog steeds de moordenaars zijn omdat ze je tot de dood genadeloos gepest zouden hebben dat is simpele logica die je van een kleuter nog mag verwachten dat die dat snapt dus ja zelfs als ik zelfmoord had gepleegd zou plegen of pleeg had dat geen verschil gemaakt en is het simpel een qwestie van logische morele ethiek
Laten we daar duidelijk in zijn want het maakt niet eens uit of hun achter die shit waardoor ik mn woning ben kwijtgeraakt zitten het enigste wat telt is dat op straat of euthanesie nog beter is als in een kooi leven hun zijn bij voorbaad al de schuldige als zij mij al mn rechten ver terug hebben afgenomen ongeacht of het zelmoord in hun ogen zou zijn of niet het zou zelfs humaner zijn geweest als ze je 15 geleden dan gewoon een kogel in je kop hadden geschoten in plaats van 15 jaar lang martelen zo zie ik het en is het ook

Dus hoe dan ook ik haat je ik haat je ik haat je je bent nog te min om dan mn leven maar te nemen in plaats van mij kwellen tot ik hem zelf eindig wat ik niet kan of durf
Ongeacht of dit nu uit liefde of angst is interesseert mij niet ik haat je ik haat je ik haat je bent een vieze smerige heks en hoort op de brandstapel ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat je en blijf dat oneindig nu ook doen je had valse beloftes kraamde onzin uit dat ik altijd zou krijgen wat ik nodig heb maar wat ik de laatste 15 jaar als meest nodig heb weiger je om te geven hetgene wat ik erna als meest nodig heb weiger je om te geven en vervolgens heb je tegelijk alles wat ik liefhad genomen hebt je bent een hoereheks die oneindig hoort te branden er is geen duisternis zo erg als jij!!!!!!!
Dat is wat ik voel vergeef mij maar als dat als niet goed klinkt het is slechts wat ik nog voel ik verwoord mn gevoel enkel maar en kan mn gevoel nu eenmaal niet controleren
Maar wanneer je er niet op uit bent dat gevoel te laten verdwijnen door genezing maar enkel door te kwellen in de hoop dat ik ergens op een punt zelfmoord pleeg en je er dan mee weg zou komen ben je te achterlijk en stom voor woorden juist omdat ik altijd enkel het beste met jouw en jullie voorhad maar er niks van mijn zelf door die pesterijen is overgebleven het is er niet meer en komt ook nooit meer terug zelfs in nabestaan zal je het er niet meer vinden omdat ik deze hele creatie nu slechts veracht en er geeneens meer deel van wil zijn of worden de haat is het enige waar ik nog wat aan heb wanneer de liefde toch maakt dat ik hier nog vastgekend zit haat brand mij dan sneller op dus hoe dan ook vroeg of laat is dat aan de positieve kant ervan toch verdwenen en is de zwaartekracht slechts nog verdriet wrok spijt en schuldgevoel wat er overblijft ervan die jullie mogen hebben want ik heb daar geen reet aan en heb die al voor jullie verzegeld om te krijgen jullie zijn de oorzaak van die uitkomst niet ik ik heb alle wegen gepoogd ervan te ontkomen maar tevergeefs met jullie misleiding en transcendentie die enkel een verruinering en verontwaardiging en vernedering in gevolg hebben opgeleverd dus ja natuurlijk zit daar geen zelfbehoud in het is de gemeenste vorm van zelfdestructie waar de zelfdestructie uiteindelijk ook maar het antwoord in moet zijn juist omdat het zelf binnen creatie niet eens met noch zonder jullie wil bestaan het heeft zich slechts vergist in alles wat het had kunnen zijn maar door de tint van mensheid erin toch te vies en vuil voor woorden is geworden zo voelt het in
Het hart en zo zal het altijd blijven voelen geestelijk geweis is jullie mentaliteit de ware ziekte die creatie tot iets maakt waarvan je uiteindelijk enkel de conclusie kan trekken dat het nooit zou hebben mogen zijn ontstaan noch dat het zou mogen bestaan enkel in het morele ethiek waar de gerechtwaardigheid zich in resulteerd zal het de uitkomst hebben waar het op zn plek is om het dan maar in oneindig leed voort te laten stuwen voor iedereen die er schuldig aan was is of blijft die ook een oplossing erin had kunnen zijn
Amen ik haat je haat je haat je
En zelfs mn eigen ik omdat ik niet sterker was er wel iets tegen te doen omdat ik een overwinning in de r.i.p. Nog steeds niet als een acceptabel uitkomst kan accepteren dus hoewel het toch de enige weg is die ik maar kan bewandelen in mn (leiden)sweg in mn logica blijf ik toch een verliezaar dat daar maar een goed in zou moeten zitten dan nee in mn hart voelt het enkel zo dat wat hier enkel goed in zou zijn is wanneer jullie er dan ook oneindig in de geindividualiseerde staat per individu als individu zelf zelfstandig weer oneindig voor gaan creperen enkel dan is het goed eerder niet!!!!!!





Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten