🕐the global statics of the world🕐

">

10 aug 2019

Dus nogmaals wat ik gister ook al duidelijk vermelde over dat de artsen…

Dus nogmaals wat ik gister ook al duidelijk vermelde over dat de artsen met rare bedreigingen komen dat ik hier niet een jaar kan blijven en dat ik wel een oplossing moet zoeken als ik naar een levenseinde kliniek toe wil werken omdat ik dan of naar een nieuwe kamer moet zoeken of naar warnsveld overgeplaatst zal worden waar ik wel degelijk bewust ben dat dit enkel maar is omdat ze toch op een handtekening van mij uit zijn zoals je altijd bij als je een woning bijv vind een voorwaardelijk ontslag met de rm die nog loopt moet ondertekenen maar ik heb al gezegd ik heb in 2016 een behandelverbod ondertekend waar mijn laatste handtekening onder staat ik ga niet voor een behandeling tekenen als die tegen mijn vrije wil is dus nu zeg ik alvast dat deze smerige technieken al 15 jaar lang worden gebruikt dus als er in de toekomst nog zonder eigen verklaring dat ik het wel zou willen een handtekening ergens onder hun papiertjes van mij komt te staan is hij bij voorbaat al niet geldig maar door dwang en afpersing en chantage er op geplaatst dus nu ik dit even in tekst heb gezet is dit fijn want de behandelingen zijn al 15 jaar tegen mn wil ik haat jullie ik haat jullie ik haat jullie


Verstuurd vanaf mijn iPhone

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten