🕐the global statics of the world🕐

">

19 mei 2020

Wou u een antwoord?! Hier u antwoord

Afgerond als er net een stelling voorgelegt werdt van als jij toch op jezelf zou gaan wonen is er dan nog een kans dat je toch weer aan de pep gaat? 


U antwoord: kanker gouw even op wie gaat hier in zn achterlijke brein ook maar met een stelling durven te komen dat ik op mijn zelf ga wonen u gaat geen handtekening krijgen u mag branden in de hel voor u arrogante kankerhouding ik hou zelfs nu nog meer van pep als dat ik ooit van u of u distractie in u smerige achterbaksheid zal gehouden hebben ik hab er afstand van gedaan omdat het moest van u zoals u alles wat ik liefheb heb afgepakt ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat u en veracht u voor u smerige viesheid en wens u brandend creperend en snakkend in een metaparaultramega staat van leed opkankeren ik heb gekozen dat niet meer te doen omdat ik zo sneller van u af ben opkankeren vieze zwijnhonden pep heeft mij meer bijgestaan als welke fucking zwijnhond dan ook gadver wat een zieke wezens!!!!!!!!!!




Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten