🕐the global statics of the world🕐

">

16 mei 2020

Afsluiting bijna zonsondergang

Dus hoe dan ook hoe ik het ook bekijk (wanneer ik het in globalisme) moet bekijken als de ggnet staf als authoriteit (enkel in de paralelle) werkelijkheid. En de patienten als het volk waar ik toch echt wel de meeste acceptatie en tja ik ga niet beweren waardering maar laat ik het maar vriendelijkheid in het personeel terug zag maar dit altijd beperk bleef tot waar er geen persoonlijke banden in mochten zitten ik wel duidelijk de teksten van canibus snap qua mix the blood so it does not coëlugiate maar logisch dat ik wel snap waar canibus graag op gedoeld had wat echt niet gaat gebeuren ik had het enkel naar mijn eigen ikki  jamy pol kunnen richten maar dat had er per defenitie al niet in kunnen zitten als ik er ook echt nazaten in had moeten laten ontstaan want ja haha logisch dat qua lust ik er wel voor in gestaan had maar je dacht toch niet dat ik er zo achterlijk in geweest was dat wanneer ik daar een breuk in had laten ontstaan wat er qua patienten die hier al door trauma met sexueel kindermisbruik binnenkomen als die zomaar aan hun lot over gelaten werden wanneer er door (niks meer verder schrijven overduidelijk afgerond u bent geslaagd) 👍




Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten