🕐the global statics of the world🕐

">

4 sep 2019

Wanneer iemand tegen mij zei dat ze healer was maar alleen mocht beschermen…

Wanneer iemand tegen mij zei dat ze healer was maar alleen mocht beschermen en enkel genezen mocht met toestemming kan je nagaan dat er vanuit overziel enkel toestemming gegeven worden wanner er bezieldheid in het spel in de band tussen genezer en patient is om kwakzalverei te voorkomen daarom is bij persoonlijke banden er vervolgens eerlijkheid oprechtheid en goede communicatie zonder distractie opressie en verwarring maar mogelijk omdat anders bij voorbaat er geen genezing mogelijk is en bescherming is dan bij voorbaat ook al een leugen die geboden word omdat er dan alleen gekweld en gemarteld word de kernoorzaak is omdat het onbezield is en leid tot haat dit is onveranderbaar wanneer dit soort leugens verspreid worden moet het gelijk bestreid worden en beantwoord worden met ... juist!!!!

Dus maartje ik was eerlijk tegen jouw waarom jij niet naar mij jij hebt dit voor jezelf veroorzaakt nu ben ik oneerlijk en onoprecht en sneaky geworden je hebt geen iedee wat je hebt veroorzaakt wanneer dit in persoonlijke banden aldus in bezieldheid vanaf mij naar de menselijke orde toe plaats zou gaan vinden gaat vinden het enige wat ik oprecht nog kan zeggen wat ik meen is ik haat jullie en alle wezens in bestaan die niet van mij gehouden hebben ooit!
Enkel ik hield van mijzelf aldus de ik van jamy pol


Verstuurd vanaf mijn iPhone

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten