🕐the global statics of the world🕐

">

5 sep 2019

Ten eerste is internetdaten niks voor mij en ten tweede ben ik er…

Ten eerste is internetdaten niks voor mij en ten tweede ben ik er van overtuigt dat dat met maartje echt gepaard is met parralel en dat vrouwen mij toch niet willen voor wie ik ben dus toch daar toch in blijf snakken door die kankerhoeren ze willen in mijn geloofsovertuiging toch enkel maar gaan tot dat kijken niet kopen niveau en je er enkel in laten snakken dus kanker op ik geloof er niet meer in en ga ze langzaam enkel meer en meer haten dat zal juist komen omdat ik ooit in ze geloofde maar dat dus nooit had moeten doen er zit niks natuurlijks dan ook meer in ze sorry maar dat ben ik gaan geloven juist omdat de gevolgtrekking dat altijd aantoont zo is het met zo veel vrouwen in mijn leven geweest na leeanne dus daarom daar kom ik nooit meer vanaf en ik ben te machteloos mn geloofsovertuiging daarin te veranderen juist omdat mn gedachten mn werkelijkheid niet controleren maar de werkelijkheid mn geloofsovertuiging manifesteerd en daar mn manier van denken in manipuleerd fuck die smerige heksen hier ik haat ze




Verstuurd vanaf mijn iPhone

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten