🕐the global statics of the world🕐

">

4 apr 2019

|<[bin_2800'bin-2800]>|

'☸️α♉️Ω☮️'
♒️\\364//⛎
"🅰️β🅱️Δ🅾️"

"hierbij deel ik jamy pol burgerservicenr:100272095
(666003155100272095)
Do nr:ITRC264D3
VGZ:00000070951882288600
NVVE:089357
dat ik zelf door waarschijnlijk een mentale aandoening (aangezien alle mensen dat vinden na alles wat ik gepoogd heb) heb die mij sterk ervan heeft laten overtuigen dat er in mijn visueel cortex een hersenimplantaat zit en ik die in een pixel (mischien facebookpixel) in mn waarneming waarneem ik heb zoiezo al nooit ergens met de gedachte kunnen leven dat ik zoiets ooit in mn lichaam zou willen en zelfs sterker het is een hele grote oorzaak dat ik al een lange tijd niet meer wil leven en in geen enkel medemens meer geloof ik geloof letterlijk dat ze me haten verbannen en tot zelfmoord proberen te pesten dus heb ik maar opgegeven dat hier ooit een draagbaar leven in zit maar het beindigen van mn leven weigeren ze te doen omdat ik tot twee keer euthanesie ben afgewezen en enkel kan zegge dat ik nergens ergens met zulke technologie in mijn lichaam zou kunnen leven en alshet er wel in zat waarom zou dan mij niet mn rechten zijn gegunt in
FCC 47.615d jaar na jaar dag na dag waar genadeloosheid blijft heersen zelfs waar het smeken om dood enkel bestraft wordt dus ik wil wel 100% zeker benadrukken dat ik nooit ooit ooit ooit ooit ooit ooit ooit ergens een hersenimplantaat zou toestaan of uit vrije wil genomen willen hebben dus als dat zo zou zijn geweest is het 100% zeker dat hoe dan ook ik nooit ergens aan een GGZ of GGnet toestemming uit vrije wil zou geven noch zou ik er een cent voor willen hebben betaald (voor geen enkele zorg) dus het is al levenslang onder dwang en angstbehandelmethode dat ik dit onderga en daarom smeek ik satan om aub hier nu wat aant te doen HELP HELP HELP!!!
linea recta
:(:(:(
|3|ABZ|9|

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten