🕐the global statics of the world🕐

">

26 apr 2018

https://youtu.be/diUQgsCeLI8

confessie van jamy pol


nu mag bindingsangst zeker blijven overheersen enkel om mijn zelve te beschermen tegen die duistere mens ik voel enkel onvrede en onzekerheid door die martelaars nooit is dit anders geweest dat is mijn bekentenis en nooit zal dit veranderen ik waardeer al het leven wat mij altijd positief bijstond maar omarm de haat tegen al het leven wat me enkel liet leiden en mn onzekerheid woede ongelukkigheid en verdried en depressie altijd enkel heeft laten groeien en ook altijd zal blijven doen je gevoel liegt nu eenmaal niet en als iets negatiefs zich forceert en je machteloos maakt in leven is je gevoel toch altijd hetgeen wat je de waarheid verteld ik haat de mens en zal dit altijd vanaf hier blijven doen  





this is the end of my research i was always right about… may the evil burn eternaly in hel


Verstuurd vanaf mijn iPhone

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten