🕐the global statics of the world🕐

">

6 mrt 2018

Disclaimer

Disclaimer van jamsster's

religiefictievizie

Hierbij verklaar ik jamy pol dat in de werkelijkheid waar blijkbaar al Mn rechten fictie zijn is de fictieve werkelijkheid waar elke aanbieder van welke gebruikersovereenkomst dan ook altijd aansprakelijk en verantwoordelijk voor alle schade die mij is aangedaan en mij heeft aangetast daarom is hierbij dan ook de idemnificatie geheel gepast voor alle schade die Mn leven ondraaglijk maakt en Mn kans op een leven met kans op voldoening in Mn geloof kansloos heeft gemaakt

Ik herinner me het gesprek met 09000113 nog goed waar zij me geen gangbare oplossing wouden bieden daarom is dan maar Mn wens:

De handeling van een uitspraak van een agent bij kruising marchantstraat voor ieder mens die zn plicht verzuimt onder alle wezens aum shanti shanti shanti amen 

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten