🕐the global statics of the world🕐

">

21 feb 2018

latest updates

jamsster religiefictievizie maakt op 21-2-2012 dat oneindigheid voor ieder individu door idemnificatie tot gewaarwording gerealiseert word in 33°-4°-360°en dus0° חוחי ben ik jamy pol Donr:100272095 en ziggo account:77756(7)1 of j.pol244@ziggo.com
de formule van oneindigheid is deze mantra
|<[het is de dorst naar gerechtVVaardigheid die oneindigheid voor elk individu tot gewaarwording bestendigd in realiteit.
moge daarom u,jij en/of gij qua zij in mij behandeld worden zoals ieder mij behandeld heeft in leven,om ook u daarbij het voorrecht van uwe eigen oordeel te geven wanneer u het zijt die machteloos de genadelooshed tijdens nabestaan en de rest van u leven naar … kunt streven amen

dit was het geluid van een vallende boom in een bos zowel abstract als biologisch geweis amen

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten