🕐the global statics of the world🕐

">

2 dec 2016

Fwd: Amen namaste ohm

Eerlijk is eerlijk ik ga niet liegen en weet dat ze geen judas zijn zoals verlichte vrijmetzelaars maar weet ook dat god niet tot ze kan komen omdat ze de deur dichthouden 

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Begin doorgestuurd bericht:

Van: Jamy Pol <jamypol@gmail.com>
Datum: 2 december 2016 20:02:05 CET
Aan: Nienke Pol <n.pol35@chello.nl>
Onderwerp: Amen namaste ohm

Daarom moet ik eerlijk zijn tegen iedereen en gewoon het advies aan ze geven dat iedereen toch eerlijk tegen zichzelf moet zijn of het wel echt goed is waar we mee bezig zijn en waar we allemaal staan in dit verhaal omdat ik moet toegeven dat het mn bloedeigen famile is (de genetische niet mn ware familie wat de vogeltjes de boompjes enz zijn maar mn genetische familie aan de kant van zorginstellingen staan en altijd gestaan hebben en ikzelf neem ze niks kwalijk maar weet nu dat god echt bestaat en het laatste oordeel voor iedere ziel echt waarheid is daarom ben ik blij dat ik daar bij niemand bij hoef te zijn omdat ik het niet wil weten en waardeer dat ik er los vansta en niet bij hoef te zijn omdat ik eerlijk gezegd net zoveel het geloof in mn familie ben kwijtgeraakt als dat zij het geloof in mij zijn kwijtgeraakt kk ben blij dat ik mezelf dat niet meer kwalijk neem en dank god dat hij niets van me vraagt hierin ik ben enkel verantwoordelijk voor mijn daden en zo is het voor elke ziel (persoon zelf mind geest of hoe je het ook wil bekijken dank je) https://youtu.be/EDXjXMS-HO8

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten