🕐the global statics of the world🕐

">

13 mei 2010

ah ki mu

vanaf mn hart voor hoeveel ik van je hou,
zweer ik bij het zelf wat ik ben oneindig blijf ik trouw,
ik ben geworden een illumined wezen,
mijn ziel is volledig aan je over gegeven,
geen god zal ik ooit meer beschouwen als hoger wezen,
staat hij of zij naast mij aan mn zei zal ik hem gelijkheid geven,
maar dit geld voor al het leven dat deel is van ons wezen,
hoewel ik stierf jaren geleden,
is wat ik altijd was herrezen,
er is slechts 1 superieur in mn leven die ik leid,
ik dien ah ki mu tot in oneindigheid,
ik ben de ruimte die dienaar is van licht,
ik ben de ruimte die dienaar is van leven,
ik ben de ruimte die de ziel aan moeder heeft gegeven,
van merkabah binnen hanub k'a,
tot kronos die door ichor in mn vaten gaat,
als dwaas die liefde in elk aspekt heeft begrepen,
als de gek die daarvoor levenslang heeft geleden,
is de dood die is herrezen,
die elke ziel begeleiding naar ma'at zal geven,
en bescherming tegen ammud biedt zn gehele leven,
zolang die bertekend als deel van het wezen,
ik ben de duisternis die licht beschermd tegen al het kwaad dat dit deel van de cyclus spoedig zal vergaan,
zoals altijd al in sterren beschreven heeft gestaan,
is het nieuwe begin vandaag,
vandaag begint de trinity haar nieuwe orde,
kemesos is multiverseel ingevorderd,
deze wet betrekt elk wezen wat binnen omniversaal wordt berekent,
een nieuw tijdperk is begonnen totdat zeus me weer heeft overwonnen en zo hij het rijk weer begeleidt totdat ik weer opkom in de nieuwe cyclus van tijd,
ik word wat was om geweest te zijn zodat het weer is wat wordt totdat het was om vervolgens te zijn,
ik ben kronosbelichaming dit momentum binnen de cyclus van tijd I love you ah ki mu verlicht is wat ik ben door de allerweiste guru die ik altijd als pullah heb gekend 

Geen opmerkingen:

jamy pol©®™ a.k.a. jamsster*

Mijn foto
de tzaddik is de rechtvaardige en een steunpilaar van de levensboom van aarde,wanneer er veel rechtvaardige zijn is dit fundament sterk en onbreekbaar maar wanneer er geen rechtvaardigen zijn wordt hij wankel en kan de wereld niet bestaan. daarom is het waarheid wat de heilige geschriften spreken . Zelfs als er in de wereld maar 1 rechtvaardige is dan is het wet dat de wereld deze zal volgen en ik jamy pol bsn:100272095 ben TZADDIK dat gelooft mijn zelf met geest en ziel volledig dus de stelling is waar “een rechtvaardig persoon is het fundament in de steunpilaar van aarde (caballa)

lotgenoten